Pécsi Tudományegyetem logo PTE Műszaki és Informatikai Kar
Breuer Marcell Doktori Iskola
Pécsi Tudományegyetem
Műszaki és Informatikai Kar

Tisztelt Hallgatók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2025. július 25-ig a Tanulmányi Csoport személyes ügyfélfogadása hétfőtől péntekig 8.00 és 11.30 óra között áll a rendelkezésre.  

A 1/2025 számú Dékáni utasítás értelmében a Karon nyári leállás van érvényben, így a Tanulmányi Csoport nyári ügyeleti rend szerint áll rendelkezésre 2025. július 28. és augusztus 20. között. Ebben az időszakban a személyes ügyfélfogadás szünetel.

Fent megadott időszakban az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésükre:

E-mail: tanulmanyi.csoport@mik.pte.hu


2025. augusztus 21-től a Tanulmányi Csoport a megszokott nyitvatartással fogadja személyesen is a hallgatókat.

Kellemes nyári pihenést kívánva,
Üdvözlettel:
Tanulmányi Csoport




Befizetések rendje:


Tisztelt Hallgató!

Ezúton szeretném felhívni szíves figyelmét, hogy a Pécsi Tudományegyetemen (PTE) 2025. augusztus 4-től 8-ig tartó kötelező leállás miatt augusztus első felében az alábbiak szerint változik a befizetések rendje, s azok feldolgozási ideje.

Kérem, amikor a fizetési módok közül választ, a következőket vegye figyelembe:

  • 2025. augusztus 1-től augusztus 12-ig a PTE bankszámlájára, illetve gyűjtőszámlájára utalt összegek Neptunba történő rögzítése a megszokottnál hosszabb időt vesz igénybe; a gyűjtőszámlára a fenti időponttól indított összegek előreláthatólag 2025. augusztus 13-tól lesznek felhasználhatók;
  • a Neptunban kiírt összegek teljesítése esetén kérjük ebben az időszakban részesítse előnyben a bankkártyás fizetési módot (Simple pay);
  • amennyiben valamilyen oknál fogva ragaszkodik a fizetési kötelezettsége utalással történő teljesítéséhez és a befizetett összeget 2025. augusztus 12-e előtt szeretné felhasználni, abban az eseteben, az utalást legkésőbb 2025. július 31-ig szíveskedjen elindítani;
  • pénztári befizetés előtt mindenképpen tájékozódjon a pénztárak nyitvatartásáról és a pénztári befizetés feltételeiről a Központi Tanulmányi Iroda honlapján a pénztári nyitva tartás oldalon (https://kti.pte.hu/hu/penztari-nyitvatartas#overlay-context=content/penztari-nyitvatartas ).


Tájékoztatom, hogy 2025. augusztus 13-tól a befizetések Neptunban történő rögzítése ismét a megszokott rendben zajlik majd.

Felhívom szíves figyelmét, hogy 2025. augusztus 1-től 12-ig a cég nevére igényelt számlák kiállításának átfutási ideje is megnövekszik.

Kérdés esetén az ismert elérhetőségeken állunk szíves rendelkezésére.


Üdvözlettel:
Csukáné Jäckl Ildikó
irodavezető





A Tanulmányi Csoport nyitvatartása:


Hétfő-Csütörtök

08:30 – 11:30

13:00-15:00

Péntek

08:30 – 12:00

E-mail: tanulmanyi.csoport@mik.pte.hu



Diákigazolvány, matrica

Ügyintéző

Ninkné Poór Kinga

Telefon: +36 72 503 650 / 23890

email: poor.kinga@mik.pte.hu

 

Diákigazolvány, matrica

Ügyfélfogadási idő:

hétfőn, kedden, szerdán 8,30 -11,30

csütörtökön 8,30 -11,30 valamint 13,00 – 15,00

pénteken 8,30 - 12,00

 


Hallgatói pénzügyek

Ügyintéző:

Vándori Márta

T: +36 72 503 650/23653

E.: vandori.marta@mik.pte.hu

 

Hallgatói Pénzügyek  B025 iroda

Ügyfélfogadási idő:


Hétfő-Szerda -Csütörtök: 9:00-11:30

Kedd és Péntek: Zárva ,  előre egyeztetett időpontban van lehetőség ügyintézésre






VÁLTOZÁS! 2020. november 4-én vagy azt követően, a veszélyhelyzet megszűnéséig kiállított, illetve kiállításra kerülő, diákigazolványra való jogosultságról szóló igazolások a kihirdetett veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényesek, a kiállított igazoláson megjelenő érvényességi időtől függetlenül.


Az igazolást csak kinyomtatott formában fogadják el, elektronikus formában (pl. mobilon felmutatva) nem.

Diákigazolvány érvényesítés postai úton is

A PTE Szenátusának 2021. április 15-i döntése értelmében lehetőség nyílik a diákigazolvány postai úton történő érvényesítésére, melynek díja 1500 forint.

 

A Neptunban a Pénzügyek->Befizetés menüpontban található „Diákigazolvány postai úton történő érvényesítése” tétel kiírása és kiegyenlítése után tudjuk érvényesíteni a PTE Műszaki és Informatikai Kar címére beküldött diákigazolványt. (7624 Pécs, Boszorkány út. 2.)

 

Amennyiben értesítést kapott róla, hogy a Karra megérkezett a diákigazolványa, akkor szintén élhet a postai kiküldés lehetőségével. Kérjük, a fent említett tétel kiírása és kiegyenlítése után jelezze felénk a  poor.kinga@mik.pte.hu címen, hogy kéri a diákigazolvány kipostázását.





Vezetőség

Kukai Annamária Tanulmányi csoportvezető mb. tanulmányi csoportvezető

Fogadóidő:

  • hétfő, szerda: 13:00-15:00
  • kedd, csütörtök, péntek: 9:00-11:30

Feladatok:

  • Felvételi és tanulmányi ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás
  • Oktatásszervezési kérdések
  • Tanulmányi Bizottság, Pályázati és Ösztöndíj Bizottság – adminisztráció
  • Záróvizsga, diplomaosztó hallgatói felülete

Munkatársak

Bagdánné Juhász Ágnes Tanulmányi ügyintéző

Feladatok:

  • Szakok: Gépészmérnöki BSc és MSc, Ipari termék-és formatervezői BSc, Műszaki FOKSZ, Vendéghallgatói-, és részismereti képzés
  • Beiratkozás
  • Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
  • Igazolások kiállítása
  • Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
  • Oklevél kiállítás

Horváth Henriett Tanulmányi ügyintéző

Feladatok:

  • Szakok: Belsőépítész tervezőművész MA, Építészmérnöki BSc, Építész (osztatlan), Építőművész MA, Építőművészet BA, Településmérnöki MSc
  • Beiratkozás
  • Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
  • Igazolások kiállítása
  • Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
  • Oklevél kiállítás

Kollár Tibor Kari tanulmányi rendszer koordinátor

Feladatok:

  • TR rendszer üzemeltetése, paraméterezése
  • Statisztikák, kimutatások készítése
  • Tantervek adminisztrációja

Martonné Gyurász Zsuzsanna Tanulmányi ügyintéző

Feladatok:

  • Magyar és nemzetközi Doktorandusz hallgatók tanulmányi ügyeinek intézése
  • Beiratkozás
  • Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
  • Igazolások kiállítása
  • PTE MIK mentorklub adminisztratív koordinálása
  • Adatszolgáltatás, kapcsolattartás az egyetemi doktori bizottságokkal, kari szervezeti egységekkel
  • Komplex vizsga előkészítés

Plávics Márta Tanulmányi ügyintéző

Feladatok:

  • Szakok: Mérnökinformatikus Bsc és Msc
  • Beiratkozás
  • Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
  • Igazolások kiállítása
  • Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
  • Oklevél kiállítás

Sipos-Zsilics Beáta Tanulmányi ügyintéző

Feladatok:

  • Oklevél másodlat és oklevélmelléklet kiállítás
  • Hallgatói kérvények kezelése
  • Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
  • Igazolások kiállítása

Vándori Márta Tanulmányi ügyintéző

Feladatok:

  • Nemzetközi hallgatók tanulmányi ügyeinek intézése
  • Hallgatói pénzügyek (magyar- és angolnyelvű képzésen is
  • Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
  • Igazolások kiállítása
  • Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
  • Oklevél kiállítás

Varga Éva Mária Tanulmányi ügyintéző

Feladatok:

  • Szakok: Környezetmérnöki BSc, Villamosmérnöki BSc, szakmérnöki képzések
  • Beiratkozás
  • Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
  • Igazolások kiállítása
  • Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
  • Oklevél kiállítás

Várszegi Péter Kari tanulmányi rendszer munkatárs

Feladatok:

  • Órarend készítés és ezzel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Teremfoglaló rendszer adminisztrálása
  • Neptun adminisztráció

Zidaricsné Herczeg Zita Tanulmányi ügyintéző

Feladatok:

  • Szakok: Építőmérnöki BSc, Építész MSc, Szerkezet-építőmérnöki MSc
  • Beiratkozás
  • Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
  • Igazolások kiállítása
  • Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
  • Oklevél kiállítás

Zimmermann Katalin Tanulmányi ügyintéző

Feladatok:

  • Nemzetközi hallgatók tanulmányi ügyeinek intézése
  • Tanulmányi ügyek, kapcsolattartás hallgatókkal
  • Igazolások kiállítása
  • Záróvizsgával kapcsolatos ügyintézés
  • Oklevél kiállítás